навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Авто

"Новата вълна" на Renault

2021-01-14 0

Като част от представянето на стратегическия план Renaulution на Groupe Renault, Renault представи своята стратегията за следващите пет години и занапред. С Renaulution и своята "Нова вълна" марката Renault възприема промените на автомобилния пазар и внася модерност в индустрията, превръщайки се в марка за технологии, услуги и чиста енергия. Renault ще запази лидерството си в енергийния преход благодарение на електрифицирани и водородни решения, предлагайки най-"зелената" гама автомобили в Европа до 2025 г. В областта на технологиите, Renault ще разчита на „Software République“, отворена екосистема, посветена на софтуер, данни, киберсигурност и микроелектроника. Това решение ще допринесе за свързаните услуги в моделната гамата. По-доброто разпределение на продажбения микс в полза на сегмент “C”, развитието на авангардни технологии и новите бизнес възможности за жизнения цикъл ще донесат допълнителна стойност за марката.

Решителни аргументи в подкрепа 

Иновациите са в основата на марката Renault от 120 години. Марката разполага със силни активи, за да докаже амбицията си да бъде „Новата вълна“. Renault е лидер на европейския електромобилен пазар с повече от 10 години задълбочен опит в електрическата мобилност и услугите, свързани с нея, както и над 300 000 продадени автомобила. В допълнение Renault изобретява E-TECH, хибридна технология, включваща над 150 патента и базирана на опита на марката в електрическата мобилност и Формула 1. Software Lab обединява над 1000 инженери, специализирани в софтуер, данни и облачни услуги, към които скоро ще се присъединят много други. Уникалният индустриален обект Re-Factory във Флан е първата европейска фабрика за кръгова икономика в областта на мобилността и също олицетворява модерността на Renault. Но всичко това е само началото...

Renault приветстваме всички разработки в сектора, за да създадем своя собствена "Нова вълна". Тя се изразява във внасяне на модерност в автомобилната индустрия. Ще се превърнем в марка за чиста енергия като укрепим лидерство си при електромобилите с проекта Electro Pole и инвестираме във водородни решения, целейки постигане на най-екологичния микс в Европа до 2025 г. Ще бъдем също и марка за технологии, чрез вътрешни иновации и чрез Software République, отворена екосистема, посветена на развитието на европейски опит в ключови области като данни или киберсигурност. Това ще ни даде конкурентно предимство като марка за услуги, с високотехнологични свързани услуги, на борда и извън него. Тази визия за модерността ние ще развиваме около Франция. Защото като марка, ние знаем, че нашата душа и нашата сила се крият в произхода ни.

Новият R5 е нова вълна: силно свързан с историята си и въпреки това бъдещето, което прави електрическите автомобили популярни.", Лука де Мео, главен изпълнителен директор Groupe Renault

Три области на конкурентноспособност 

Renault ще се превърне в:

  • марка за технологии, с екосистемен подход, който има за цел да създаде водещи в света производители на оригинално оборудване и доставчици от следващо поколение. Тази екосистема, наречена "Software République", ще позволи на Renault, други членове-основатели и бъдещи партньори да развият общ опит, да изградят европейско ноу-хау и да защитят своя суверенитет в ключовите технологии, от "big data" до електроника. Това също ще позволи на Renault да оборудва своите модели с водещи системи за изкуствен интелект и киберсигурност.
  • марка за услуги, предлагаща най-добрата свързаност и високотехнологични услуги в автомобилите си. През 2022 г. Renault ще представи My Link, нова информационно-развлекателна система с Google Built-in. Renault ще бъде първият автомобилен производител, който ще предостави услугите на Google за автомобили на масовия пазар.

По-интелигентни с всеки изминал ден, автомобилите на марката ще увеличат стойността си с течение на времето, ще живеят по-дълго. Renault ще се опита да прекъсне консуматорския цикъл и да генерира стойност до края на живота на автомобилите, всичко това благодарение на своята Re-Factory във Флан (Франция). Заводът ще реконструира над 100 000 употребявани автомобила годишно и ще трансформира дизелови лекотоварни автомобили в задвижващи се на биогаз или 100% електричество. Renault има явно предимство и при създаването на втори живот и рециклирането на батерии. Контролът върху тези части от веригата на стойността има потенциал да генерира нови бизнес казуси и стойност.

  • марка за чиста енергия, която се превръща в лидер на енергийния преход. Въпреки че предизвиква хибридните лидери благодарение на революционната си технология E-TECH, Renault ще запази лидерството си на пазара на електромобили с нови гами от продукти, базирани на двете специализирани платформи CMF-EV и CMF-B EV. Марката ще предлага и готови водородни решения за лекотоварната си гама. Целта е да се достигне до най-зеления микс на европейския пазар.

В своята гама Renault ще се стреми едновременно да електрифицира и оптимизира продуктовия микс. Препозиционирането ще позволи на марката да си възвърне предните места в сегмент "C", като същевременно укрепи лидерската си позиция в сегмент "B". До 2025 г. ще бъдат лансирани 14 модела (7 електрически и 7 от сегменти "C" и "D") с амбицията горните сегменти да представляват 45% от продажбите до същата година.

Renault 5 Prototype: прераждането на култов автомобил 

Душата на една марка е в нейните корени. Без се губи в миналото, тя трябва да се свърже отново с него и да черпи вдъхновение, за да открие духа на славните времена. Renault 5 Prototype демонстрира способността на Renault да демократизира електрическия автомобил в Европа с модерен подход към популярния и масов автомобил. Renault 5 Prototype е сладък градски автомобил, който с модерен, 100% електрически обрат пренася един от вечните успехи на Renault в бъдещето. Моделът запазва своята забавна, антикризисна и палава страна със закачливи жълти акценти. Вдъхновение за дизайнерският екип на Жил Видал е световноизвестният култов модел от миналото на Renault, R5. В Renault 5 Prototype се срещат силни черти от оригиналния дизайн. Модерният подход се вижда и в избраните покрития и материали, които са вдъхновени от света на електрониката, обзавеждането и спорта.

"Дизайнът на Renault 5 Prototype е базиран на R5, култов модел от нашето наследство. Този прототип олицетворява модерността, автомобил, актуален за времето си: градски, електрически, привлекателен.", Жил Видал, директор дизайн Renault.

R5 е незабавно разпознаваем, но благодарение на модерната обработка на линии и повърхности с футуристични детайли (светлини, преден панел и др.), резултатът е решително в духа на съвремието. Стилните елементи, заимствани от оригиналния дизайн по модерен начин, крият много съвременни функционалности: въздухозаборникът на предния капак скрива куплунга за зареждане, задните светлини включват аеродинамични дефлектори, а фаровете за мъгла в бронята са дневни светлини. Препратки към оригиналното "Renault 5" се намират върху страничната решетка, джантите и логото в задната част. Предната част и текстилният покрив, вдъхновени от от света на обзавеждането, са пълни с "френски чар" и закачливост. 

 
за 64%  против 36%  2239 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума