Здравейте,
Преди няколко месеца исках да захраня сметката си през банкомат на банката, обаче банкоматът блокира и парите останаха вътре неосчетоводени. Служителки на клонът на въпросната банка където беше въпросният банкомат ме увериха, че до няколко дни ще дойде човек от сервиза им който да провери.
Както се досещате пари няма. Подадох жалба към банката и след отказа им поисках извлечение и запис от камерите за наблюдение. Още чакам отговор, но подозирам, че ще ми откажат и това. За банкоматите се грижела външна фирма, която казва, че пари в банкомата нямало и те нищо не могат да направят.
Вярвам, че външна фирма или не, банката би трябвало да носи отговорност за техните действия. Сумата е малка и подозирам, че правната защита ще струва в пъти повече като допълнение към загубеното време, нерви и прочие.
Ако спечеля делото, банката ще понесе ли някакви санкции за да се предотвратят такива практики в бъдеще или ще ми върнат парите и до там?
Искам да подчертая, че не очаквам обезщетения, да изнудвам банката за пари или нещо подобно. Въпросът е принципен а нехаберието на банката гнусно и отвратително. Получавам си пенсията при тях, плащам им такси и като имам проблем ми казват, че аз съм проблемът.
Благодарен съм за коментарите и съветите ви. Пожелавам на всички честита нова година, и нека прекарваме повече време с близките си.
- Дата и час: 05 Яну 2025, 01:13 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Пари блокирани от банкомат.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Пари блокирани от банкомат.
Можете да сезирате комисията за защита на потребителите. Във всеки случай ако това, което казвате е вярно, то трябва записите от камерите да го покажат, а банката (или фирмата) със сигурност пази такива записи за известен период от време. Не вярвам да се стигне до съд, но ако случайно се стигне, то според мен искът за защита е чл. 59 от ЗЗД и евентуално нещо от закона за защита на потребителите, а защо не и по ЗПУПС.
- berto
- Потребител
- Мнения: 427
- Регистриран на: 01 Сеп 2020, 17:32
Re: Пари блокирани от банкомат.
И на мен ми се е случвало и мисля, че от банката са действали с Вас недобросъвестно, да не кажа престъпно.
Каква външна фирма и какви няколко дни?
Има ли съмнение, че банкомат е глътнал пари - трябва веднага да се спре. Да се отвори, служителите на банката да извършат преброяване на банкнотите вътре и да ги опишат. След това да се сравнят с вноските.
И това се прави на момента. Защото Вие тръгнете ли си - каква е гаранцията, че няма да го отворят и да извадят пари?
В моя случай така се действаше - на момента. Написах жалба, като ми казаха, че срокът за разглеждане е около месец. Но парите бяха много им и трябваха. Написах им съобщение и през контактната форма на сайта, защото в клона ми казаха, че това може да ускори разглеждането на случая. Минаха няколко дни и нищо не се случи. Тогава им се обадих по телефона и на следващия ден ми върнаха парите.
Но най-важното е да се действа на момента с ревизията на съответния банкомат.
Това с външната фирма ми е много съмнително. Кой го зарежда с пари? Външната фирма ли? Може външна фирма да го ремонтира. Но служителите са напълно в състояние да го отворят и да направят преброяване и опис на банкнотите.
Отделно и записите от камерите.
Каква външна фирма и какви няколко дни?
Има ли съмнение, че банкомат е глътнал пари - трябва веднага да се спре. Да се отвори, служителите на банката да извършат преброяване на банкнотите вътре и да ги опишат. След това да се сравнят с вноските.
И това се прави на момента. Защото Вие тръгнете ли си - каква е гаранцията, че няма да го отворят и да извадят пари?
В моя случай така се действаше - на момента. Написах жалба, като ми казаха, че срокът за разглеждане е около месец. Но парите бяха много им и трябваха. Написах им съобщение и през контактната форма на сайта, защото в клона ми казаха, че това може да ускори разглеждането на случая. Минаха няколко дни и нищо не се случи. Тогава им се обадих по телефона и на следващия ден ми върнаха парите.
Но най-важното е да се действа на момента с ревизията на съответния банкомат.
Това с външната фирма ми е много съмнително. Кой го зарежда с пари? Външната фирма ли? Може външна фирма да го ремонтира. Но служителите са напълно в състояние да го отворят и да направят преброяване и опис на банкнотите.
Отделно и записите от камерите.
- edardstark
- Младши потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 14 Фев 2019, 11:41
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта