начало

Столичните адвокати призоваха ВСС да провери поведението на прокурори по случая със съдия Мирослав Петров Столичните адвокати призоваха ВСС да провери поведението на прокурори по случая със съдия Мирослав Петров

Необходими документи при покупко-продажба от община

Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Необходими документи при покупко-продажба от община

Мнениеот anna_p » 21 Авг 2017, 16:21

Здравейте!
Питането ми е следното:
Става въпрос за сключване на договор за покупко-продажба на недвижим имот - нива, при който продавачите са физически лица, а купувачът е община. Интересува ме трябва ли продавачите да представят нотариално заверени декларации по чл.264, ал.1 от ДОПК и по чл. 25 ал. 8 от ЗННД. Питам, защото сделката няма да се изповяда от нотариус. Съгласно ЗОС общинските договори за придобиване или разпореждане с имоти са писмени и имат силата на нотариални актове. Също така ме интересува дали трябва да се направят и справки в НАП относно евентуални задължения на продавачите, защото съгласно постановление на МС при възмездно придобиване на вещи от държавни учреждения от физически и юридически лица ако имат задължения към държавата, съответното държавно учреждения купувач превежда дължимата сума от задължението към съответната институция и едва след това ако има остатък се превежда на продавача.

Много Ви благодаря!
anna_p
Нов потребител
 
Мнения: 7
Регистриран на: 11 Авг 2017, 11:33

Назад към Покупко-продажба


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта


cron